• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Kako bodo videti oglasi na Applovi pametni uri?

Ameriško podjetje za mobilno oglaševanje TapSense je v tem tednu najavilo, da je razvilo prvo oglaševalsko platformo za pametno ročno uro Apple Watch, ki naj bi na trg prišla letos spomladi.

Takšen bi bil lahko oglas za kavarno Starbucks na Applovi pametni uri. (Vir: TapSense)

Podjetje TapSense, ki omogoča izmenjavo oglasov s povezovanjem blagovnih znamk z založniki in razvijalci, obljublja niz prilagojenih oglasov za prihajajočo Applovo pametno uro. Ti naj bi bili različnih velikosti in oblik, kot so celozaslonski oglasi, oglasi v velikosti ikone na uri kot tudi »hiperlokacijski« oglasi, ki se bodo na uro umeščali preko povezanega iPhona (sama ura namreč ne more slediti lokaciji  uporabnika), ko se bo uporabnik, na primer, sprehodil mimo prodajalne oglaševalca. Podobna sporočila bo lahko uporabnik ure dobil, ko bo določen izdelek plačal z uporabo storitve za mobilno plačevanje Apple Pay – takšen primer so takoj unovčljivi kuponi s popusti, ki se bodo pojavili na zaslonu ure.

»Kljub temu, da Apple Watch ponuja oglaševalcem nov teritorij, pa obstaja s tem povezano tveganje odtujitve potrošnikov – še posebej glede na omejeno velikost zaslona in značilnosti aplikacij za nosljive naprave,« je za Reuters povedal Ash Kumar, direktor podjetja TapSense. Kot pravi, bodo morali biti oglasi za pametno uro čim bolj relevantni, kot je na primer ponudba za taksi, ko potrošnik uporablja potovalno aplikacijo. Blagovne znamke bi po njegovem mnenju lahko izkoristile senzorje gibanja na napravi, na primer razširile sporočilo, ko bi uporabnik dvignil zapestje, da bi si zaslon bolje ogledal. Poleg tega bi morale omogočiti zaprtje oglasa s pritiskom na X v kotu.

Toda, kot opozarja spletni medij The Verge, še vedno obstaja veliko neznank v zvezi z oglaševanjem na Applovi uri, kot so: Bodo oglasi zmožni »prebuditi« zaslon, ne da bi to storil uporabnik? Bodo blagovne znamke dejansko dobile podatke o plačilih uporabnikov preko storitve Apple Pay? Kako bodo lahko uporabniki zaprli oglas z dotikom simbola X na tako majhnem zaslonu?

Ker se pri Applu zavedajo, da imajo številni potrošniki oglase za nepotrebno nadlogo (zato se tudi hvalijo, da bo pametna ura slonela na poslovnem modelu, ki nima nič opraviti z oglaševanjem), se bodo gotovo s previdnostjo odločali o tem, kaj se bo lahko prikazovali na njihovi težko pričakovani napravi.

Vir: The Verge