• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Johnny Walker: korak za korakom v leto 2015

Blagovna znamka viskija Johnny Walker je v sodelovanju z oglaševalsko agencijo BBH London ustvarila televizijski oglas za ameriški trg, ki gledalca korak za korakom popelje v leto 2015.

Enominutni oglas, ki so ga na ameriških televizijskih kanalih predvajali v prazničnih dneh, prikazuje moškega, ki prehaja z enega prizorišča na drugega, pri čemer vsako od njih predstavlja določen izziv ali nepozaben trenutek, ki ga posameznik lahko doživi v novem letu. Njegovo popotovanje se začne v lokalu, kjer se že vsi pripravljajo na prihod novega leta, in se po seriji različnih scen, skozi katere prehaja, tam tudi konča, s to razliko, da ga v lokalu zdaj pričaka kozarec viskija.

»Novo leto se začne z naslednjim korakom. Kako daleč bo popeljal vas?« v skladu s sloganom viskija Johnny Walker »Hodi naprej« (»Keep Walking«) zaključi pripovedovalec.

Vir: MarketingMagazine.co.uk