• Facebook
  • Twitter
  • RSS

V novem oglasu za Fisher-Price nastopajo dojenčki, rojeni na novo leto

Pri ameriškem proizvajalcu igrač Fisher-Price so natanko na prvi dan novega leta predstavili začetek svoje oglaševalske akcije »Najboljši možni začetek«, in sicer z oglasom, v katerem so posneli novorojenčke iz sedmih držav, rojenih v zadnjih urah leta 2014 in v prvih urah leta 2015.

Biti rojen v zgodnjih urah novega leta je povsod po svetu nekaj posebnega in novorojenčki ter njihove mame so vedno deležni medijske pozornosti. A ne le to – pri proizvajalcu igrač Fisher-Price so jih postavili v središče njihove nove oglaševalske akcije »Najboljši možni začetek« (»Best Possible Start«), ki se začenja z oglasom »Želje za dojenčka« (»Wishes for Baby«). V njem so v desetih porodnišnicah v sedmih državah (ZDA, Japonska, Mehika, Brazilija, Kenija, Bangladeš in Poljska) posneli prve trenutke dojenčkov, rojenih v zadnjih urah leta 2014 in prvih urah leta 2015. Lokalne produkcijske ekipe so mame vprašale, česa si želijo za svoje novorojenčke, agencija Weber Shandwick in režiser Patrick Creadon pa sta v manj kot 24 urah njihove odgovore zajela v devetdesetsekundnem oglasu.

»Najboljši možni začetek se začne z ljubeznijo,« se izpiše na zaslonu ob koncu oglasa, ki potrošnike vabi, naj na družbenih omrežjih v zvezi z oglaševalsko akcijo uporabljajo oznako #WishesForBaby. Ameriška ilustratorka Adele Enersen bo nato na podlagi najbolj priljubljenih želja za dojenčke po svetu ustvarila »očarljive in umetniške odgovore«, kot pravijo pri Fisher-Priceu. Oglas je od 1. januarja 2014, odkar je objavljen na YouTubu, zabeležil že več kot 1,5 milijona ogledov.

 

Vir: AdWeek