• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Facebook zaslužen za 911 odstotkov več prihodkov, kot se mu jih pripisuje

Nedavna raziskava, ki jo je po naročilu družbenega omrežja Facebook izvedlo avstralsko analitično podjetje Datalicious, ugotavlja, da Facebook in prikazno oglaševanje prispevata kar za 830 odstotkov več prihodkov, kot se jima jih pripisuje.

Foto: dreamstime

Petmesečna raziskava, ki je vključevala 700 milijonov točk dotika na komunikacijskih kanalih, 104 milijonov nakupnih poti in 74.000 točk konverzije, je med drugim pokazala, da bi Facebooku morali pripisati kar za 911 odstotkov več prihodkov, kot mu jih zdaj.

Verjetno ni presenetljiva ugotovitev, da bo potrošnik bolj verjetno opravil nakup (ali kakšno drugo konverzijo), če bo izpostavljen večjemu številu prikazov oglasa – po izsledkih raziskave bo ob večji izpostavljenosti oglasom konverzija kar sedemkrat bolj verjetna. Poleg tega prikazni oglasi vodijo do kar devetkrat večjega števila iskanj od zgolj klikov nanje.

»Raziskava je dokaz, da je boljše razumevanje dejavnikov, ki ljudi vodijo k nakupom, bistvenega pomena pri zagotavljanju boljše donosnosti oglaševalskih vložkov, poleg tega pa lahko ustvarja dolgoročno konkurenčno prednost. Pri številnih blagovnih znamkah, ki bodo osvojile razporejanje svojih oglaševalskih proračunov na več točkah dotika, bo prišlo do radikalnega premika v načinu trošenja njihovega denarja,« pravi Christian Bartens, direktor podjetja Datalicious.

Pri Dataliciousu še ugotavljajo, da ima oglaševanje na Facebooku še vedno občuten potencial rasti v primerjavi z drugimi uveljavljenimi kanali, saj zagotavlja visoko povprečno donosnost naložbe v oglaševanje, a kljub temu še ne priteguje temu ustrezno visokih oglaševalskih vložkov.

Vir: Inside Facebook