• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Izšel je novi MM

Osrednji intervju v novi, dvojni številki Marketing magazina smo opravili s Timotejem Galo, izvršnim direktorjem za Srednjo in Vzhodno Evropo pri spletni oglaševalski mreži Httpool, ki je v letu 2014 dosegla kar 30-odstotno rast. Po njegovih besedah so s pravo prodajno strategijo začeli izkoriščati priložnosti, ki jih prej niso uspeli, rezultat prestrukturiranja in repozicioniranja podjetja pa je tudi znatna rast prihodkov.

Httpool je nedavno sklenil pogodbo z družbenim omrežjem Twitter za trženje spletnih oglasov v petnajstih državah. Kot pravi Timotej Gala, je Httpool pravzaprav podaljšana roka Twitterja na teh trgih. »Karkoli v zvezi s Twitterjem se želi na teh trgih doseči, gre dejansko preko nas. Imamo dostop do vseh orodij in podatkov, kot jih ima Twitter. Imamo mandat, da izobražujemo in podpiramo agencije pri upravljanju z oglaševalskim orodjem. Prav tako izobražujemo oglaševalce, da ugotovijo, zakaj investirati in kako dosegati rezultate. Na vseh trgih jim nudimo celovito podporo. Avgusta smo začeli z enajstimi državami, novembra so se pridružile še Rusija, Belorusija, Armenija, Kazahstan in tako naprej. V letu 2015 dodajamo še osem novih trgov, med njimi Madžarsko, Grčijo, baltske države, Slovaško in Albanijo. Zadovoljni smo z odzivi na vseh trgih,« je povedal Gala.

V intervjuju za MM govori tudi o stanju digitalnega oglaševanja v Sloveniji (njegovo vrednost v nasprotju z ugotovitvami MOSS ocenjuje na 16 do 18 milijonov evrov oziroma 10 do 13 odstotkov celotnega oglaševalskega kolača), o nadaljnjih prizadevanjih IAB v Sloveniji in o vplivu programatičnega spletnega zakupa na digitalno oglaševalsko panogo.

V novem MM-u si lahko preberete še:

MM NOVICE

Radio Capris v novi podobi

Grey je mreža leta po izboru revije Campaign

Instagram že večji od Twitterja

Yin + Young spet zmagali na Plaktivatu


Agencija Zadrga naredila celostno podobo za Eurobasket 2015

Svetovni oglasi snemani v Sloveniji

Prvo športno družbeno omrežje v Srbiji

MMEDIJI

 »A-la-carte« televizija

Čistilci družbenih omrežij

Večer v novo jutro

Obstaja le eno pravilo: ali si lovec ali si plen

KOLUMMNE

Božidar Novak: Kakšno bo leto 2015?

Bojan Amon: Pohujšanje v dolini digitalni

Primož Žižek: Nemir v samopostrežbi

Aljoša Bagola: Srečno noro

ZNAMMKE

Heineken in skrivnost njegove kreativnosti

FESTIVALSKI TURIZEMM

Popolno poročilo o 16. Semplu

Eurobest: inovativnost v evropski oglaševalski panogi

ODNOSI Z JAVNOSTMMI

Sebastian Hejnowski, MSLGroup: Vsak piarovec mora obvladati družbene medije

MM PREGLED 2014

Po čem si boste zapomnili leto 2014?

DIGITALNO

Mobilno oglaševanje postaja neizbežno

Whisper kot sodobna spovednica

MOSS: Slovenska digitalna katastrofa

Museums.eu: zmagovalna kombinacija kulturne dediščine in programiranja

Marketing start-upov

AGENCIJE

Naprej na začetek – k dobremu briefu!

KOMMUNIKACIJSKI TRENDI

Deset največjih trendov 2014