• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Za nagrado Effie Slovenija se poteguje 49 tržnokomunikacijskih akcij

V svoji sedmi izvedbi je tekmovanje za nagrade Effie Slovenije pritegnilo rekordnih 49 prijav, kar je za skoraj četrtino več kot v letu 2012, ko so bile te nagrade v Sloveniji podeljene šestič. Svoje tržnokomunikacijske akcije je prijavilo 25 različnih oglaševalcev, med njimi skoraj tretjina prvič.

Za nagrado Effie Slovenija 2014 se potegujejo tržnokomunikacijske akcije, ki so potekale med 15. oktobrom 2012 (oziroma vsaj od 15. oktobra 2011 v kategoriji dolgoročne učinkovitosti) in 15. oktobrom 2014. Tokrat je prijavljenih 49 akcij, kar je 9 več (oziroma 22,5 odstotka) kot na Effie Slovenija 2012.

Največ akcij je prijavljeno v kategoriji storitev (drugo), kar deset, sledita kategorija storitev – telekomunikacije in IT z devetimi prijavami ter družbeno odgovorne akcije s sedmimi. Svoje akcije je prijavilo 25 različnih oglaševalcev, od tega jih 14 (oziroma 28,6 odstotka) na Effie sodeluje prvič.

Kot pravi Špela Žorž, predsednica strokovno-organizacijskega odbora Effie Slovenija 2014 in direktorica agencije Grey Ljubljana, so počaščeni, da so se agencije in oglaševalci kljub zaostrenim razmeram odločili prijaviti svoje akcije v tolikšnem številu in s tem sebi in ostalim dokazati, da se zavedajo pomena učinkovitosti in uspešnosti tržnega komuniciranja.

Tina Tomažič, strokovna direktorica Effie Slovenija 2014 in direktorica sektorja razvoj in upravljanje trgovske znamke v Mercatorju, je izpostavila letos uvedeno tekmovalno kategorijo David vs. Goljat, kjer se lahko manjše akcije in blagovne znamke enakovredno kosajo z drugimi: »Effie namreč ni namenjen le »velikim« in nikakor ne pomeni, da si nagrade zaslužijo le velike blagovne znamke in velike akcije, ki smo jih dlje časa spremljali v množičnih medijih, saj Effie ni nagrada za opaženost. Res pa je, da pri tem potrebujemo še več znanja in inovativnosti, predvsem pa pravilno zastavljene strategije, da lahko z omejenimi sredstvi ustvarimo odlične rezultate. In to dejstvo v svojem vsakdanjem delovanju vedno bolj upoštevajo tako oglaševalci kot kreativne, medijske in raziskovalne agencije.« V kategoriji David vs. Goljat so sicer prijavljene štiri akcije.

Žirija pod vodstvom mag. Aleksandre Kregar Brus, direktorice centralnega marketinga Atlantic Grupe, bo prijavljena dela presojala dvostopenjsko v okviru dveh ločenih krogov ocenjevanja: 13. januarja 2015 jih bo ocenjevala prvostopenjska, 12. februarja 2015 pa drugostopenjska žirija. Prvostopenjska žirija bo izbrala finaliste Effie Slovenija 2014, ki se bodo predstavili 10. marca 2015 v Plaza Hotelu v Ljubljanskem BTC, drugostopenjska žirija pa nagrajence, ki bodo prejeli bronaste, srebrne, zlate in, morda v tej izvedbi prvič, tudi platinasto nagrado Effie. Zmagovalci bodo znani 26. marca 2015 na zaključni prireditvi s podelitvijo nagrad na 24. Slovenskem oglaševalskem festivalu v Portorožu.