• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Apple ponovno ustvaril ganljiv praznični oglas

Pri Applu so spet dokazali, da znajo ustvarjati resnično čustvene oglase, ki v ospredje ne postavljajo svojih izdelkov, temveč njihove uporabnike.

V novem oglasu »Pesem« (»The Song«), delo ameriške agencije TBWA/Media Arts Lab, spremljamo dekle, ki ustvarja darilo za svojo babico. Pri tem uporabi Applovo tehnologijo, ki ji omogoči, da babičino priljubljeno pesem iz mladih dni Our Love is Here to Stay pretvori v duet. Še posebej čustven je prizor, ko babica posluša pesem na tablici iPad mini in si ogleduje stare fotografije, ki jih je zbrala vnukinja.

Od Applovih oglasov smo navajeni, da je v središču pozornosti izdelek, tokrat pa mu je ponovno uspelo (kot z lanskim prazničnim oglasom z nerazumljenim najstnikom) odlično izpostaviti kreativnost uporabnika in domišljijo pri ustvarjanju neprecenljivih daril.

Vir: AdWeek