• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Rast trga luksuznih izdelkov se je precej upočasnila

Svetovna industrija luksuznih izdelkov je lani zabeležila le 2,4-odstotno rast, kar je precej manj kot leta 2012, ko se je v primerjavi s predhodnim letom povečala za 10,4 odstotka. Kot pravijo v svetovalnem podjetju EY, kjer so izvedli raziskavo, je bilo leto 2013 za proizvajalce luksuznih dobrin najtežje od začetka recesije leta 2009.

Foto: dreamstime

Leta 2013 je bil svetovni trg luksuznih dobrin vreden 217 milijard evrov, kažejo podatki EY. Za naslednjih nekaj let mu napovedujejo 4- do 6-odstotno letno rast, pri čemer Kitajska ostaja najpomembnejši trg. Kljub lanski skromni rasti pa panoga  ostaja dobičkonosna, pravijo pri EY. Kitajski potrošniki so leta 2013 prispevali tretjino k celotnim prihodkom luksuzne panoge, do leta 2020 pa naj bi bil njihov delež že 40-odstoten, saj se bodo povečali dohodki, današnji najstniki pa bodo narekovali povpraševanje.

Pri tem EY opozarja blagovne znamke, da je kitajski trg pod pritiskom novih vladnih predpisov proti obdarovanju, visokim cenam zaradi davkom na luksuzne izdelke in spreminjajočih se potrošniških trendov. Kitajski potrošniki postajajo bolj zahtevni in si želijo vedno več dražjih in kakovostnih izdelkov. Po drugi strani niso zvesti blagovnim znamkam in si želijo več uporabe digitalnih kanalov. To za luksuzne blagovne znamke pomeni, da morajo poskrbeti za ustrezne spletne in e-prodajne strategije. Čeprav njihov spletni posel dosega le 4,5 odstotka globalne prodaje luksuznih izdelkov, pa spletna trgovina na splošno raste po 30-odstotni letni stopnji.

Vir: Warc