• Facebook
  • Twitter
  • RSS

ADC*E: Velika nagrada Hornbachovemu kladivu iz agencije Heimat

Na 23. tekmovanju evropskega kluba umetniških direktorjev ADC*E za najboljše oblikovanje in oglaševanje je veliko nagrado prejela nemška agencija Heimat za svoje delo »Hornbachovo kladivo«, ki ga je ustvarila po naročilu nemške verige trgovin z gradbenim materialom Hornbach.

Žirija ADC*E, v kateri je bilo 47 kreativcev iz 15 evropskih držav, med njimi tudi Marko Vičič, soustanovitelj in izvršni kreativni direktor v agenciji Futura DDB, in Janez Rakušček, izvršni kreativni direktor v agenciji Luna\TBWA, je ocenila 660 prijavljenih del iz 22 držav.

Za najboljše delo na tokratnem tekmovanju je izbrala »Hornbachovo kladivo« agencije Heimat. Da bi prikazali strast, ki jo domači mojstri občutijo, ko se sami lotijo opravil na svojem domu, pri čemer jim Hornbach trdno stoji ob strani, so v središče akcije postavili kladivo kot simbol vsakega mojstra. Akcija tako predstavlja popotovanje kladiva do tega, da je postalo simbol, čemur je sledilo izjemno navdušenje domačih mojstrov tako na družbenih omrežjih kot v samih Hornbachovih trgovinah.

Žirija je poleg velike nagrade podelila še 22 zlatih nagrad in 55 srebrnih, 89 pa jih je prišlo v ožji izbor. Največ zlatih nagrad, deset, je šlo v Nemčijo, Avstrija jih je dobila sedem, Rusija dve, Španija in Velika Britanija pa po eno.

Nagrade so podelili na prvem festivalu kreativnosti ADC*E, ki je bil 7. in 8. novembra v Barceloni.