• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Evropski trg spletnega videa strmo raste

Trg tv-vsebin na zahtevo je lani porasel za več kot 50 odstotkov. K takšni rasti naj bi najbolj prispevali še bolj razširjen dostop do spleta, porast števila pametnih naprav in vedno več storitev z video vsebinami, kot je na primer Netflix.

Foto: dreamstime

Netflix, ameriška storitev za spletne filme in video na zahtevo, je od septembru na voljo tudi v šestih evropskih državah. A gre pri tem le še za enega od številnih igralcev, ki si želijo izkoristiti naraščajočo potrošnjo video vsebin v regiji, piše eMarketer. Skupni prihodki od video vsebin, predvajanih preko spleta, so namreč lani v Zahodni, Srednji in Vzhodni Evropi porasli za 51 odstotkov na 2,5 milijarde evrov, kaže zadnja raziskava podjetja Strategy Analytics. Po njegovi napovedi naj bi bila rast spletnih tv-vsebin v letošnjem letu 43-odstotna.V Zahodni Evropi naj bi se storitve naročniškega videa na zahtevo letos povečale celo za 103 odstotke. K takšni rasti naj bi najbolj prispevali še bolj razširjen dostop do spleta, porast števila pametnih naprav in vedno večji obseg video vsebin. Video storitve, podprte z oglasi, bodo v Zahodni Evropi prispevale manj kot polovico k celotnim prihodkom od video vsebin, v Srednji in Vzhodni Evropi pa več kot 60 odstotkov.

Raziskovalci poudarjajo, da medtem ko se potrošniki po Evropi vedno bolj odločajo za spletne video vsebine, pa z vidika unovčevanja ta storitev šele začenja svojo osvajalsko pot. Kot še ugotavljajo, je ljudem vseeno, ali dejansko posedujejo video vsebine v obliki DVD-ja ali obliki plačanega prenosa vsebine na svojo napravo. Več jim namreč pomeni, da do želene vsebine pridejo takoj, le z dotikom, kar pomeni, da dostopnost in razpoložljivost pomenita več kot lastništvo.

Vir: eMarketer