• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Marketing magazin v družbi ustanovitelja Jureta Apiha obeležil izzid 400 številke revije

Sinoči je revija Marketing magazin, ki izzid prve številke beleži v letu 1981, v družbi legende oglaševanja, ustanovitelja in tudi prvega urednika revije Jureta Apiha, obeležila izzid 400 številke.

Glavni in odgovorni urednik revije Marketing magazin Marjan Novak in legenda slovenskega oglaševanja Jure Apih

Na Smledniku so se praznovanju ob izzidu jubilejne številke pridružili številni bralci in soustvarjalci slovenske marketinško oglaševalske pokrajine ter prijatelji iz sorodnih strok. Prijetno druženje je popestrilo obujanje spominov ustanovitelja revije Marketing magazin Jureta Apiha skupaj z glavnim in odgovornim urednikom revije Marjanom Novakom.

Na vprašanje, kakšna je razlika med revijo nekoč in danes je Apih povedal, da je bilo njeno poslanstvo v času, ko je oglaševanje pomenilo neke vrste izobraževanje izrazito drugačno. »Ob nastanku revije, je bilo poslanstvo Marketing magazina izgradnja temeljev marketinške oziroma oglaševalske infrastrukture,« je povedal Apih in dodal: »Revija je danes večja, bogatejša in imenitnejša. Drugačna, saj se je spremenilo tudi njeno poslanstvo. Fascinira me bogastvo informacij, ki je na voljo v reviji, všeč mi je pluralnost in odprtost.«

V 400 številki, ki bo v nabiralnikih in prodajnih mestih na voljo v ponedeljek, bodo bralci med ostalo bogato vsebino lahko prebrali tudi prvi del intervjuja z Juretom Apihom.
 

Glavni in odgovorni urednik revije Marketing magazin Marjan Novak in legenda slovenskega oglaševanja Jure Apih
Ustanovitelj revije Marketing magazin Jure Apih
Glavni in odgovorni urednik revije Marketing magazin Marjan Novak in legenda slovenskega oglaševanja Jure Apih