• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Potrošniki želijo izdelke kupovati neposredno na spletni strani priljubljene blagovne znamke

Blagovne znamke morajo kupcem omogočiti, da njihove izdelke kupujejo neposredno na njihovi spletni strani, kaže raziskava podjetja Digital River iz Velike Britanije. Kar 89 odstotkov kupcev namreč obišče stran blagovne znamke, ko kupuje na spletu, a jih 31 odstotkov »prestopi« h konkurenčni blagovni znamki, če želenega izdelka ne morejo kupiti neposredno na spletni strani, ki so jo prvotno obiskali.

Foto: dreamstime

V raziskavi, v kateri je sodelovalo 1.000 britanskih potrošnikov, jih je 78 odstotkov izjavilo, da bi kupili izdelek preko Amazonove spletne trgovine, če ga ne bi mogli kupiti neposredno na spletni strani priljubljene blagovne znamke. Le 22 odstotkov bi jih zato obiskalo običajno trgovino. Raziskava ugotavlja tudi, da skoraj polovica (49 odstotkov) potrošnikov pričakuje, da bo plačala manj, če bo kupovala neposredno pri želeni blagovni znamki.

Vprašani so obenem izrazili svoje nezadovoljstvo nad blagovnimi znamkami, ki imajo okorne in počasne spletne strani z neustrezno navigacijo. Zato avtorji raziskave svetujejo blagovnim znamkam, ki se želijo s potrošniki povezati v spletnem svetu, naj ustvarijo nakupno popotovanje z jasno cenovno strategijo, celovitimi informacijami o izdelku in možnostjo nakupovanja preko različnih naprav.

Vir: The Drum