• Facebook
  • Twitter
  • RSS

V domačih spletnih trgovinah kupuje 70 odstotkov Slovencev

V slovenskih spletnih trgovinah vsaj enkrat letno nakupuje 70 odstotkov slovenskih spletnih uporabnikov, kažejo novi podatki raziskave MOSS.

Foto: dreamstime

Nekajkrat letno nakupuje v domačih spletnih trgovinah 28 odstotkov slovenskih spletnih uporabnikov, skoraj 16 odstotkov jih nakupuje mesečno, dobrih 5 odstotkov pa tedensko ali pogosteje. Dobrih 21 odstotkov jih v slovenskih spletnih trgovinah kupuje manj pogosto, skoraj 26 odstotkov pa se za nakupe v teh trgovinah ne odloča.

Med spletnimi uporabniki, ki vsaj enkrat letno nakupujejo v domačih spletnih trgovinah, je skoraj 475 tisoč žensk in nekaj več kot 521 tisoč moških, obojih največ iz starostne skupine od 25 do 34 let.

Med spletnimi uporabniki, ki vsaj enkrat letno nakupujejo v domačih spletnih trgovinah, jih 26,4 odstotka med drugim zanima ali zelo zanima področje kozmetike, 35,3 odstotka zanima ali zelo zanima področje računalništva, 34,6 odstotka zanima ali zelo zanima področje mobilne telefonije, 40,6 odstotka pa zanima ali zelo zanima področje zdravja in zdravil, še kažejo podatki raziskave MOS, ki jo pod okriljem Slovenske oglaševalske zborniceizvaja družba Gemius Adria.