• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Argeti in Publicisu srebrna nagrada Euro Effie

Na sinočnji podelitvi evropskih nagrad za tržnokomunikacijsko učinkovitost Euro Effie v Bruslju je slavila tudi Atlantic Grupa s svojo blagovno znamko Argeta. Njena komunikacijska akcija »Mame potrjujejo«, ki so jo ustvarili v sodelovanju z agencijo Publicis Slovenija, je namreč prejela srebrno nagrado.

Kot smo že poročali, sta se v ožji izbor za nagrade Euro Effie uvrstili tudi dve akciji podjetja Atlantic Grupa, in sicer v kategoriji nizkoproračunskih akcij akcija »Tudi nosečke potrebujete Mg«, zasnovano v sodelovanju z agencijo Pristop za blagovno znamko Donat MG, v kategoriji izdelkov široke potrošnje pa akcija »Mame potrjujejo«.

Z akcijo »Mame potrjujejo«, ki je sinoči prejela srebrno nagrado Euro Effie, so hoteli dokazati vrhunsko kakovost paštet Argeta tako, da so na skrben pregled njenih tovarn, proizvodnega procesa in izbiro sestavin povabili mame, ki veljajo za najstrožje sodnice in nadzornice kakovosti, ko gre za družinsko prehrano. Na natečaju, na katerega se prijavilo 1.413 mam, so izbrali osemnajst predstavnic iz šestih držav, ter jih popeljali na ogled tovarn v Izoli in Hadžićih. O njihovem ocenjevanju Argetine kakovosti so posneli tudi tv-oglas.