• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Jeff Bridges v štiriminutnem oglasu za liker Kahlúa

Ameriški koncern Pernod Ricard, lastnik znane blagovne znamke likerja z okusom kave Kahlúa, je najel oskarjevca Jeffa Bridgesa, ki to pijačo predstavlja v štiriminutnem oglasu v slogu vesternov.

Gre za prvo oglaševalsko akcijo, ki jo je za blagovno znamko Kahlúa ustvarila britanska oglaševalska agencija Lucky Generals, odkar je lani oktobra podpisala pogodbo s podjetjem Pernod Ricard. Štiriminutni oglas ima naslov po priljubljenem koktejlu »White Russian«, narejenem iz likerja Kahlúa, ki ga v filmu Veliki Lebowski igralec Jeff Bridges pogosto srka. Bridges v oglasu v slogu vesternov pripoveduje zgodbo o nenavadnem srečanju dveh moških iz različnih svetov v sedemdesetih letih prejšnjega stoletja. »Zgodba tega kratkega filma, ki jo navdihuje preprosti klasični koktejl, je kreativna, enigmatična in zelo lepo posneta,« je povedal Bridges. Oglas je režiral Ivan Zacharias, znani režiser oglasov češkega rodu.

Oglas so najprej lansirali na spletu, vrtel pa se bo tudi v ameriških kinematografih. Spremljali ga bodo posnetki iz zakulisja snemanja, kratki filmi z recepti za koktejle, izkušnje potrošnikov in retro plakat, ki bo izobešen v kinematografih.

 

Vir: Campaign