• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Izšel je novi MM

Sašo Dimitrievski, partner v agenciji Pristop, v glavnem intervjuju za MM priznava, da je človek, popolnoma zasvojen z »digitalom«. Kot pravi, je »digital« na novo opredelil odnos med naročnikom in agencijo, saj posega na vsa področja marketinškega spleta in ostalih poslovnih procesov znotraj podjetja, čemur sledijo tudi agencije celostnih (digitalnih) storitev.

V intervjuju Sašo Dimitrievski pravi, da je digitalno področje slabo razumljeno s strani svoje lastne stroke. »Pa še ena taka provokativna: menim, da »digital« v Sloveniji premalo pozna marketing in ko sam postaja osnova marketinga ali je posesan s strani marketinga, želi na silo prepričati marketing, da nima pojma in da mora verjeti v nekatere »digital« predpostavke, kot da je to tabu tema. Digitalni marketing in nekdanji klasični agencijski pristop sta že zdavnaj mutirala eden v drugega. Nekoč se mi je zdel izraz »full service digital« agencija zelo »cool«, zdaj več ne vem niti, kaj to pomeni. Ni »full servicea« brez »klasike« in obratno. Je pa res »digital« v dobri meri prispeval k razvoju metodologije in procesov. Danes, ko je vse postalo »digital«, je »digital« izgubil svoj pomen in osnovo preživetja kot pojem,« o stanju v Sloveniji na področju digitalnega marketinga pripoveduje Dimitrievski.

Kot še dodaja, ga sicer najbolj skrbi, da tisti naročniki, ki so dojeli in sprejeli »digital« v svoj marketinški splet kot nekaj samoumevnega, menijo, da so agencije prepočasne. »Da se njihove agencije sicer trudijo z uvrščanjem »digitala« v t. i. »multichannel« ponudbo in jim to do neke mere tudi uspeva, ampak le na ravni orodja, ne pa tudi na ravni integrirane ponudbe, ki resnično sinhronizira komunikacijske kanale in potegne iz te simbioze kar največ.« Kaj je Dimitrievski še povedal o digitalnem področju, evoluciji Pristopa iz oglaševalske agencije do podjetja, ki razvija nove poslovne modele, in novoustanovljenem IAB Slovenija, si lahko preberete v novi septembrski številki MM-a.

V novi številki lahko najdete tudi:

MM NOVICE

Za trženje Twitterja bo v regiji skrbel Httpool


Telekomu Srbiji prepovedano oglaševanje v časopisu Kurir

MED ŠTEVILKAMMI

Poslovanje komunikacijskih skupin

Konsolidacija velikih treh tudi v Sloveniji

Bruto oglaševanje v prvi polovici 2014 enako lanskemu

KOLUMMNE

Božidar Novak: Svoboda izbire izbira

Rok Hrastnik: Igrajte »dolgo« igro

Marjan Novak: Švedski čebelnjak

Aljoša Bagola: Oporturizem

MED MMEDIJI

NRB z novo metodologijo do višje branosti

MED ZNAMMKAMI

Tisti slovenski francoski avtomobil

Odkrivanje domačih logov po angleško


Beats by Dr. Dre – ukradi glasbo, zvoka ne smeš

DIGITALNO

Kaj pravzaprav je IAB

Pot, po kateri gre televizija

Delo vs. Dnevnik na mobilnem in družbenem spletu

Google koplje jamo marketingu

Uporabniški vmesnik – osnovni gradnik odličnih spletnih strani

RAZISKUJEMMO

Izzivi klipinga

FESTIVALSKI TURIZEMM

Patrick Galvin na 16. Semplu: »Izjemne marketinške ideje najpogosteje pridejo neposredno od naročnikov«

Praznik vsebinskega marketinga – POMP Forum

BledCom: V odnosih z javnostmi je nujna sinergija med akademskim delom in prakso

Sparkme: Marketinško razmišljanje je nujno tudi pri internetnih inovacijah

KOMMUNIKACIJSKI TRENDI

Odlične male ideje za velike projekte

Kako komuniciranje umestiti med strateške funkcije?

NOVINCI

Ideaz in Google All Stars

Yin + Young špricajo po šoli