• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Amazon se bo spustil v tekmo z Googlom na področju oglaševanja

Pri spletnem trgovcu Amazonu se pripravljajo na neposredno konkurenco Googlu, saj razvijajo lastno programsko opremo za umeščanje oglasov na spletu.

Z novo oglaševalsko platformo, ki jo razvijajo znotraj hiše, naj bi pri Amazonu nadomestili oglase na svojih spletnih straneh, ki jih zdaj tja umešča Google, poleg tega pa naj bi področje njene uporabe razširili za še večje prepoznavanje navad svojih kupcev, navaja Wall Street Journal. Viri blizu Amazona naj bi razkrili tudi, da bi novi sistem lahko pomenil veliko grožnjo Googlovemu in Microsoftovemu oglaševalskemu poslu.

Amazonova platforma, ki naj bi se imenovala Amazon Sponsored Links (Amazonove sponzorirane objave), naj bi preizkusili še letos, njen cilj pa je omogočiti oglaševalcem dostop do 250 milijonov aktivnih uporabnikov Amazona. Sistem naj bi bil podoben Googlovi storitvi AdWords, ki umešča oglase na podlagi ključnih besed v Googlovih iskalnih rezultatih in drugih spletnih straneh.

 

Vir: The Drum