• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Uporaba digitalnih kuponov med Američani narašča

Štirje od desetih ameriških lastnikov pametnih telefonov bodo svojo napravo v letošnjem letu uporabili tudi za pridobitev digitalnega kupona, ugotavlja spletni portal eMarketer.

Foto: FreeDigitalPhotos.net

Po ocenah eMarketerja bo digitalni kupon letos uporabilo 59,2 milijona ameriških odraslih lastnikov pametnih telefonov, kar je za 37,5 odstotka več kot leta 2013. Mobilne kupone naj bi uporabili tako za spletno nakupovanje kot pri nakupih v fizičnih trgovinah.

V drugi raziskavi, ki jo je raziskovalna hiša Forrester Consulting opravila za spletno stran z digitalnimi kuponi RetailMeNot.com, ugotavljajo, da bo večina uporabnikov kodo za digitalni kupon uporabila v treh dneh od njenega prejema, skoraj tretjina pa jih bo kodo izkoristila nemudoma.

Najbolj običajna uporaba digitalnega kupona je nakup določenega izdelka oziroma storitve preko računalnika (33 odstotkov), več kot četrtina uporabnikov (27 odstotkov) pa bo v ta namen obiskala fizično trgovino. Približno četrtina jih bo za koriščenje digitalnega kupona uporabila pametni telefon, 14 odstotkov pa tablični računalnik.

Primarni vir kuponov so e-poštna sporočila trgovcev, ki jih navaja 57 odstotkov vprašanih, medtem ko kar 55 odstotkov vprašanih kupone aktivno išče preko spletnih iskalnikov na svojih pametnih telefonih. Približno tretjina pa se jih zanaša na aplikacije, povezane s kuponi, ali e-pošto, ki jo pošiljajo ponudniki kuponov.

Pri Forresterju ugotavljajo še, da pri uporabi digitalnih kuponov vodijo mlajši kupci, pri čemer je 60 odstotkov uporabnikov, mlajših od 35 let, že izkoristilo kupon na svojem mobilniku. »To kaže na novo porajajočo se prihodnost nakupovanja, pri čemer so mobilne naprave v središču nakupne izkušnje,« ugotavljajo avtorji poročila.

Poleg tega naj bi potrošniki v trgovinah kupovali več, če uporabljajo kupone, pri čemer je spremljajoča storitev pomemben del celotnega procesa. »Enostavna unovčitev kupona, mobilnim napravam prilagojeni kuponi in uravnotežen marketinški načrt bodo potrošnike spodbudili, da obiščejo spletne in fizične trgovine, kar je priložnost za večjo prodajo trgovcev,« še pravijo avtorji raziskave.

 

Vir: eMarketer