• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Avtomobilizem zanima več kot polovico slovenskih spletnih uporabnikov

Najmanj 50 odstotkov spletnih uporabnikov v Sloveniji zanima področje avtomobilizma, ugotavlja zadnja raziskava MOSS, ki jo pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice izvaja podjetje Gemius Adria.

Foto: dreamstime

Po podatkih MOSS avtomobilizem zanima skoraj 35 odstotkov slovenskih spletnih uporabnikov, zelo zanima pa dobrih 15 odstotkov. 18 odstotkov uporabnikov avtomobilizem niti zanima niti ne zanima, skoraj 13 odstotkov je takšnih, ki jih ne zanima, blizu 16 odstotkov spletnikov uporabnikov pa avtomobilizem sploh ne zanima.

Največ spletnih uporabnikov, ki jih področje avtomobilizma zanima ali zelo zanima, je iz starostne skupine od 35 do 44 let.  Med njimi je 509.102 moških in  221.268 žensk. Nekaj manj kot petina oziroma slabih 18 odstotkov teh spletnih uporabnikov je po zadnjih podatkih MOSS tedensko ali pogosteje pregledovalo male oglase na spletu, dobrih 13 odstotkov uporabnikov pa je male oglase pregledovalo vsaj enkrat mesečno.