• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Under Armour s prvo oglaševalsko akcijo, namenjeno ženskam

Pri ameriškem proizvajalcu športnih oblačil in obutve Under Armour so s pomočjo ameriške kreativne agencije Droga5 spremenili svojo kreativno strategijo in v novi oglaševalski akciji v središče postavili nežnejši spol.

Blagovna znamka Under Armour se je v svojih oglasih običajno posvečala promociji moških športnih oblačil, prejšnji teden pa so najavili prvo oglaševalsko akcijo, namenjeno ženskam. V prvem oglasnem spotu nastopa ameriška baletka Misty Copeland, ki je tudi obraz nove akcije »Bom, kar hočem« (»I will what I want«), v kateri sicer igrajo tudi druge znane ameriške športnice, med njimi smučarka Lindsey Vonn, tenisačica Sloane Stephens in nogometna zvezdnica Kelley O'Hara.

Enominutni oglasni spot prikazuje Misty Copeland med ogrevalnimi vajami, medtem ko glas mlade deklice prebira zavrnitvena pisma, ki jih je zdaj znana baletka prejela v mlajših letih. »Tvoje telo ni primerno za balet. In pri trinajstih si že prestara, da bi začela z baletom,« pravi glas. Nato lahko spremljamo Copelandovo, ki skoraj leti po zraku z atletskimi gibi, ki so delno balet, delno olimpijska gimnastika. Oglas na koncu pokaže, kako ji je kljub številnim zavrnitvam, ki jih je prejela, uspelo postati solistka v Ameriškem baletnem gleadlišču (American Ballet Theatre).

Kot meni Heidi Sandreuter, podpredsednica oddelka marketinga, namenjenega ženskam, pri podjetju Under Armour, je odločitev, da v središče pozornosti postavijo dokaj neznano baletko, precej drzna, a so s tem hoteli prikazati »evolucijo« športnic, ki jih UA želi sponzorirati.

Televizijske, tiskane in spletne oglase so ustvarili v ameriški agenciji Droga5.

 

Vir: AdWeek