• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Marc Jacobsova instalacija omogoča, da si »naložite« svoje sanje

Blagovna znamka dišav Marc Jacobs je sredi nakupovalnih središč postavila »sobo sanj«, v kateri potrošnikom omogoča, da se začnejo zavedati svojih sanj, ki nam v neprestanem hitenju pogosto uidejo.

Sanje so pomemben del življenja, saj nam dajo razlog za veselje in nov zagon. Toda v današnjem zapletenem in digitaliziranem svetu le stežka sledimo svojim sanjam, zato se tudi redko uresničijo. Pri blagovni znamki dišav Marc Jacobs so z novo akcijo želeli potrošnike spomniti na njihove sanje in na to, kako otipljive so lahko. Marc Jacobs je sicer znan po svoji močni spletni prisotnosti, za katero pa se zdi, da je povsem ločena od realnega sveta, zato so z akcijo, ki so jo poimenovali »Soba sanj« (»Dream Room«) želeli spletno izkušnjo prevesti v nekaj bolj konkretnega in otipljivega.

Tako so v enem od londonskih nakupovalnih središč postavili »sobo sanj«, ki je oblikovana, kot si običajno predstavljamo sanjsko deželo, v njej pa med drugim delijo piškote v obliki oblačkov in vrečke z vzorci nove Marc Jacobsove dišave Daisy Dream. V sobi sanj posnamejo tudi fotografije celotne izkušnje, ki jih potrošniki dobijo po e-pošti in jih delijo na družbenih omrežjih. Spodbujajo jih tudi, da s pomočjo tablic iPad »naložijo« svoje sanje na Marc Jacobsovo spletno »sanjsko kapsulo«. Čez leto dni jim bodo njihove sanje poslali nazaj kot opomnik, česa si resnično želijo in jih na ta način spodbudili, da sanje tudi uresničijo (če jih seveda še niso). Vsak, ki naloži svoje sanje, se poteguje tudi za nagrado, nakupovalni izlet v New York.

Kot piše portal PSFK, Marc Jacobs vsekakor ni novinec, ko gre za kreativne akcije znamčenja. Letos so med drugim postavili t. i. pop-up trgovino, kjer so za plačilno sredstvo uporabili tvite, njihova nova instalacija pa je ponoven dokaz, da uspešno izkoriščajo tehnologijo za krepitev blagovne znamke.

 

Vir: PSFK