• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Effie Slovenija objavila razpis za nagrado za tržno-komunikacijsko učinkovitost

V novem razpisu za nagrade Effie Slovenija 2014 so razširjene kategorije Potrošnih izdelkov in Storitev ter povsem nova kategorija David vs. Goljat, kjer dobijo priložnost manjše blagovne znamke, ki se uspešno kosajo z velikimi.

Prijave bodo letos prvič potekale preko spletnega prijavnega sistema, od avgusta do 26. novembra 2014, zmagovalci pa bodo znani predvidoma 25. marca 2015.

Razpisane kategorije Effie Slovenija 2014 so:

A) Potrošni izdelki – hrana

B) Potrošni izdelki – pijača

C) Potrošni izdelki – avtomobilizem in tehnika

D) Potrošni izdelki – drugo

E) Storitve – telekomunikacije in IT

F) Storitve – trgovine

G) Storitve – drugo

H) Korporativno komuniciranje

I) Družbeno odgovorne akcije

J) Učinkovita raba spleta, družbenih medijev in aplikacij

K) David vs. Goljat

L) Dolgoročna učinkovitost

Žirijo bo vodila Aleksandra Kregar Brus, direktorica centralnega marketinga Atlantic Grupe. Ocenjevanje prijavljenih tržno-komunikacijskih akcij bo potekalo dvostopenjsko v okviru dveh ločenih krogov ocenjevanja. Akcije bo ocenjevala dvostopenjska žirija.