• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Male oglase na spletu redno prebira četrtina spletnih uporabnikov

Po zadnjih podatkih raziskave MOSS, ki jo pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice (SOZ) izvaja podjetje Gemius Adria, male oglase na spletu tedensko ali pogosteje prebira 25,2 odstotka spletnih uporabnikov.

Foto: FreeDigitalPhotos.net

Male oglase sicer vsaj enkrat letno prebira 83,7 odstotka slovenskih spletnih uporabnikov. Od tega jih četrtina prebira tedensko ali pogosteje, 22,6 odstotka mesečnom 17,2 odstotka nekajkrat letno, 18,6 odstotka ša manj pogosto. Delež spletnih uporabnikov, ki malih oglasov ne prebira, je 12,6 odstotka.

Največ spletnih uporabnikov, ki prebirajo male oglase na spletu tedensko ali pogosteje, je starih od 35 do 44 let, sledijo jim uporabniki iz starostnih skupin 25 do 34 let in 45 do 54 let. Med uporabniki, ki male oglase prebirajo tedensko ali pogosteje, je 62 odstotkov moških in 38 odstotkov žensk.

Po zadnjih podatkih MOSS je spletnih uporabnikov, ki po malih oglasih brskajo tedensko ali pogosteje, nekaj več kot 364 tisoč. Ti uporabniki so v povprečju na spletu preživeli 13 ur ter opravili povprečno 63 obiskov in 542 prikazov strani.