• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Znani predsedniki žirij za 23. nagrade ADC*E

Evropski klub umetniških direktorjev (ADC*E) je izbral predsednike žirij, ki bodo ocenjevale dela, ki se bodo potegovala za nagrade največjim dosežkom v evropskem oblikovanju in oglaševanju, ADCE Awards. Nagrade bodo podeljene novembra v Barceloni, ko bo potekal tudi prvi evropski kreativni festival v organizaciji ADC*E.

Predsedniki žirij šestih tekmovalnih kategorij za nagrade ADCE. (Foto: ADCE)

Žiriji za letošnje, že 23. nagrade ADC*E, bo predsedoval Johannes Newrkla, ustanovitelj in kreativni direktor avstrijske agencije Bluetango. Poleg njega so pri ADCE imenovali še predsednike žirij, ki bodo ocenjevali dela v posameznih šestih tekmovalnih kategorijah.

Ocenjevanje del v kategoriji filmskih in radijskih oglasov bo potekalo pod vodstvom Lodeja Schaefferja, ustanovitelja in kreativnega direktorja nizozemske agencije INDIE, žirijo za oglaševanje v tisku bo vodil Antero Jokinen, ustanovni partner in kreativni direktor finske agencije 358, interaktivna dela bo presojala žirija, ki jo bo vodila Isabel Martínez, kreativna direktorica pri španski agenciji *S,C,P,F, predsednica žirije za oblikovanje je Louise Fili, grafična oblikovalka in direktorica lastnega oblikovalskega studia Louise Fili iz Italije, žirijo za promocijo, nove medije in dogodke bo vodil Guido Heffels, glavni kreativni direktor in ustanovni partner nemške agencije Heimat, žirijo za celostne akcije in inovacije pa Mark Tutssel, glavni kreativni direktor pri britanski agenciji Leo Burnett Worldwide.


Preostalih 50 članov žirij bo predlagalo 18 nacionalnih združenj, ki so člani ADC*E (predstavnik ADC*E za Slovenijo je Studio Marketing). Vsaka država lahko predlaga pet strokovnjakov, izmed katerih bo upravni odbor ADC*E izbral tri, pri čemer bodo odločilne njihove izkušnje z žiriranjem na drugih mednarodnih oglaševalskih festivalih.

Žirija se bo sestala med 6. in 7. novembrom 2014 v Barceloni, kjer bo prvič potekal tudi evropski kreativni festival v organizaciji ADC*E. V skladu z rdečo nitjo festivala »Pre-oblikovanje Evrope« se bodo svetovno znani ustvarjalci in inovatorji na področju grafičnega oblikovanja in vizualnih komunikacij posvetili spremembam, ki se na tem področju in v družbi na splošno dogajajo v Evropi.