• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Argeta in Donat Mg v ožjem izboru za evropske nagrade Effie

V ožji izbor za evropske nagrade za tržnokomunikacijsko učinkovitost Euro Effie sta se uvrstili tudi dve akciji podjetja Atlantic Grupa.

V kategoriji izdelkov široke potrošnje se bo za nagrado potegovala akcija »Mame potrjujejo« za blagovno znamko Argeta, ki so jo ustvarili v sodelovanju z agencijo Publicis, v kategoriji nizkoproračunskih akcij pa blagovna znamka Donat Mg z akcijo »Tudi nosečke potrebujete Donat Mg«, zasnovano v sodelovanju z agencijo Pristop. Za skupnost na Facebooku Nosečka Mg so pri Atlantic Grupi nedavno že dobili veliko nagrado Diggit 2014 v kategoriji družbenih medijev.

V prvem okrogu ocenjevanja je žirija izbrala 44 akcij, ki jih bodo presojali še v drugem krogu, zmagovalce pa bodo razglasili 17. septembra 2014 na slovesni prireditvi v Bruslju. V ožjem izboru so dela 34 agencij iz 11 držav, pri čemer  vodi Nemčija s sedemnajstimi tržnokomunikacijskimi akcijami, sledita Velika Britanija z devetimi akcijami in Francija s štirimi. Poleg dveh slovenskih so se v ožji izbor uvrstila še dela iz Italija, Latvije, Nizozemske, Poljske, Švedske, Švice in ZDA.