• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Doctrina je Diggitova start-up ideja leta

Včeraj je bila v okviru konference Diggit izbrana najboljša start-upovska ideja leta 2014. Med šestimi finalisti je žirijo in občinstvo najbolj prepričala predstavitev Tomaža Erjavca, soustanovitelja podjetja Doctrina, ki deluje na področju izobraževanja zaposlenih v lekarnah.

Tomaž Erjavec je soustanovitelj podjetja Doctrina, poleg tega pa ima tudi podjetje Oculus, ki se ukvarja z raziskavami s pomočjo spremljanja gibanja oči (eye-tracking). (Foto: Bojan Šverko)

Za naziv »DIGGIT start-up ideja 2014 so se potegovali spletna zbirka FunSlovenia, spletni portal Beeyond, spletni iskalnik Datafy.it, spletni portal Doctrina, digitalna rešitev Smart Profiler in spletni iskalnik Nizkocenovci. Žirija, v kateri so bili Simon Belak (Hekovnik), Božidar Novak (Skladovnica kreativne industrije), Aleš Smokvina (Telekom Slovenije) in David Božič (RSG Kapital), svoj glas pa je oddalo tudi Diggitovo občinstvo, je presodila, da je najboljša digitalna poslovna rešitev za trženje spletni portal Doctrina, ki je namenjen izobraževanju zaposlenih v lekarnah o izdelkih, ki jih s spletnim seminarjem predstavijo proizvajalci (farmacevtska podjetja). Ta v enem tednu dosežejo tako veliko pokritost, kot bi jo s tradicionalnim načinom v treh mesecih, torej hitreje in znatno ugodneje, poleg tega pa dosežejo vse zaposlene in ne samo vodij, kot jim to uspe pri osebnih obiskih, in s takšno vsebino, kot si jo sami želijo posredovati (brez posrednikov).

Podjetje Doctrina sta ustanovila Tomaž Erjavec in Jure Pučko, pri čemer ima sta že na začetku pridobila investitorja in tudi partnerja, podjetje Salus, ki ima v Doctrini 30-odstotni delež, vanj pa je vložilo 50 tisoč evrov. Kot pravi Erjavec, ki je na Diggitu predstavil to start-upovsko idejo, v Sloveniji sodelujejo že z 213 lekarnami oziroma več kot tisoč zaposlenimi. Poleg slovenskega trga jih zanima tudi tujina, od koder je zanimanje precejšnje; med drugim so že dobili vabilo v inkubator kalifornijske univerze Berkeley.