• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Rekordno število prijavljenih del na festival Kanski levi

V tekmo za slovite kanske leve se letos podaja kar 37.427 kreativnih oglaševalskih del, kar je še za 5 odstotkov več od lanskih 35.765 prijavljenih del. V sedemnajst kategorij je svoja dela prijavilo 97 držav, med katerimi je tudi Slovenija z osmimi prijavljenimi deli.

Največ del je prijavljenih v kategoriji zunanjega oglaševanja, kar 5.660, sledijo tiskani oglasi (5.007) in spletni projekti (3.660). Da je število prijavljenih del v kategoriji zunanjega oglaševanja preseglo število prijavljenih tiskanih oglasov, se je zgodilo prvič v zgodovini kanskega festivala. Sicer pa se je število prijavljenih del najbolj povečalo v kategoriji odnosov z javnostmi (za 43 odstotkov na 1.850 del), v kategoriji oznamčenih vsebin in zabave (za 22 odstotkov na 1.178 del), v kategoriji oblikovanja (za 11 odstotkov na 2.624 del), v kategoriji mobilnega oglaševanja (za 12 odstotkov na 1.187 del) in v kategoriji promocije in aktivacije (za 9 odstotkov na 3.241).

Število prijavljenih del je najbolj upadlo v nekaterih tradicionalnih kategorijah, kar je odraz sprememb v panogi, kot opažajo organizatorji festivala Kanski levi. V kategoriji filmskih oglasov so prejeli za 9 odstotkov manj del kot lani (2.838 del), v kategoriji tiskanih oglasov 12 odstotkov manj (5.007) in v kategoriji radijskih oglasov 7 odstotkov manj kot lani (1.448).

Med državami, ki so prijavile največ del, vodijo ZDA (6.213), sledijo Brazilija (3.321), Velika Britanija (2.757), Nemčija (2.376), Francija (1.838), Avstralija (1.543), Japonska (1.146), Kanada (995), Indija (976) in Kitajska (952). Prvič doslej so svoja dela prijavile tudi agencije iz Albanije, Gane in San Marina. Tudi slovenske agencije bodo letos sodelovale v tekmi prestižnega festivala; skupaj so prijavile osem del, od tega po eno delo v kategorijah tiskanih oglasov, zunanjega oglaševanja, radijskih oglasov, promocije in aktivacije, oblikovanja in odnosov z javnostmi ter dve deli v kategoriji direktnih akcij.