• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Večina ljudi prepričana, da je zasebnost v digitalnem svetu stvar preteklosti

Kar 80 odstotkov britanskih in ameriških potrošnikov, starih med 20 in 40 let, verjame, da je popolna zasebnost na spletu stvar preteklosti. Skoraj polovica vprašanih (49 odstotkov) sicer ne bi imela nič proti, če bi podjetja sledila njihovemu nakupnemu vedenju, če bi zato dobivala relevantne ponudbe blagovnih znamk in proizvajalcev, razkriva nova raziskava svetovalnega podjetja Accenture.

Ilustracija: Dreamstime

Raziskava, ki je bila marca in aprila letos izvedena med 2.012 potrošniki, ugotavlja tudi, da 64 odstotkov vprašanih pozdravlja kratka sporočila trgovcev s ponudbami, ki se ujemajo z njihovimi nakupnimi preferencami. Po drugi strani jih kar 87 odstotkov verjame, da ni dovolj poskrbljeno za varovanje njihovih osebnih podatkov, 70 odstotkov pa jih meni, da podjetja ne razkrijejo v zadostni meri, kako bodo uporabila informacije, ki jih zbirajo.

»V današnji digitalni eri, ko so potrošniki povezani in opolnomočeni, podatkov pa je v izobilju, morajo podjetja prilagoditi organizacijo, tehnologijo in strategije tako, da bodo potrošnikom lahko zagotovila relevantne izkušnje, ki bodo povečevale njihovo zvestobo,« pravi Glen Hartman, globalni izvršni direktor za digitalno preobrazbo pri podjetju Accenture Interactive.

Vir: The Drum