• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Hrvaška turistična skupnost z obsežno oglaševalsko akcijo v digitalnih medijih

Hrvaška turistična skupnost (HTZ) je sredi maja začela s promocijo hrvaškega turizma na številnih evropskih in svetovnih spletnih portalih in družbenih omrežjih. Z akcijo, ki so jo poimenovali »Obiščite Hrvaško. Podelite Hrvaško.« (»Visit Croatia. Share Croatia.«), želijo spodbuditi ljudi, da delijo svoja turistična doživetja na potovanjih po Hrvaški ter tako pokažejo svetu, kaj jih je navdušilo. Cilj akcije je promovirati Hrvaško pred začetkom poletne sezone in povečati njeno prepoznavnost po svetu.

Akcija, ki so jo ustvarili v marketinški agenciji BBDO iz Zagreba, temelji na konceptu, po katerem v vlogi igralcev, režiserjev, modelov in voditeljev nastopajo resnični ljudje, ki so obiskali Hrvaško in želijo svoje izkušnje podeliti z drugimi. Vse obiskovalce Hrvaške tako vabijo, da posnamejo »selfije«, druge fotografije in video posnetke, svoje objave označijo z oznakama #LoveCroatia in #ShareCroatia ter jih delijo v družbenih medijih po lastni izbiri. S 1. junijem bo zaživela tudi posebna spletna stran www.ShareCroatia.hr, kjer bodo objavljeni vsi posnetki in slike pod omenjenima oznakama. Aktualni oglas, ki je objavljen na YouTubu, je posnelo sedem turistov, ki so obiskali Hrvaško, vključuje pa posnetke hrvaških nacionalnih parkov, obale, zgodovinskih mest in vodnih športov.

Za oglaševanje hrvaškega turizma na spletu je Hrvaška turistična skupnost letos namenila 4,2 milijona evrov, za oglaševanje v klasičnih medijih pa 7,2 milijona evra, kar je za 70 odstotkov več kot lani. Največji del spletnega oglaševalskega proračuna, in sicer 2,5 milijona evrov (56 odstotkov več kot lani), bodo namenili oglaševanju na spletnih portalih ciljnih trgov, medtem ko je za oglaševanje v družbenih omrežjih namenjeno približno 900 tisoč evrov, kar je še enkrat več kot lani. Okrepili so tudi iskalni marketing, za katerega nameravajo odšteti 840 tisoč evrov ali 38 odstotkov več kot lani, pri čemer to obliko oglaševanja prvič izvajajo na Japonskem, Madžarskem, Poljskem, v Rusiji in ZDA. Največji odstotek sredstev, načrtovanih za spletno oglaševanje, je namenjen nemškemu trgu (24 odstotkov), sledijo Poljska (10 odstotkov), Avstrija in Italija (po 9 odstotkov), Češka in Velika Britanija (po 7 odstotkov) ter Skandinavija (5 odstotkov).

Poleg spletnega oglaševanja bodo Hrvaško kot turistično destinacijo promovirali tudi v klasičnih medijih (tiskani mediji, zunanje oglaševanje, televizija in radio), pri čemer je največji delež »klasičnega« medijskega proračuna namenjen oglaševanju v Nemčiji (28 odstotkov), sledijo Velika Britanija in Irska (12,3 odstotka), Skandinavija (9,6 odstotka) in Avstrija (8,7 odstotka).

 

Vir: Hina, The Drum