• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Izšel je novi MM

Lothar Schupet, direktor BMW Slovenija, v osrednjem intervjuju za Marketing magazin pripoveduje o komuniciranju in marketingu v avtomobilski panogi. Kot pravi, so uporabniki in lastniki BMW-jevih vozil nanje čustveno navezani. »Če imaš BMW ali MINI, se vsako jutro z veseljem usedeš v svoj avto. Govorimo lahko o identifikaciji z znamko in izdelki,« pravi Schupet.

Lothar Schupet napoveduje, da bodo v kratkem tudi v Sloveniji lansirali projekt #BMWstories. »To bo edinstvena komunikacijska platforma, družbeni medij, kjer bodo lastniki vozil, ljubitelji znamke BMW lahko delili svoje individualne zgodbe v povezavi z znamko.« V pogovoru za MM govori tudi o marketinški strategiji podjetja, ki jo določi osrednji marketinški oddelek v Münchnu. »Na posameznih trgih moramo strategije prilagoditi, saj ni vsak slogan, oglas ali komunikacijski kanal primeren za posamezni trg. Lokalno priredimo predlagane rešitve v skladu s strategijami blagovnih znamk. Tudi komunikacijske kanale določimo lokalno. V Sloveniji je televizijsko oglaševanje recimo še zelo učinkovito. V razviti Evropi in predvsem na severu Evrope je vpliv televizije veliko manjši. Tudi družbeni mediji postajajo za nas vse bolj pomembni,« je med drugim povedal direktor BMW Slovenija.

V novi, junijski številki Marketing magazina si lahko preberete še:

MED ŠTEVILKAMMI

Pregled poslovanja agencij v 2013: višji dobički kljub nižjim prihodkom

Merjenje učinkovitosti z napredno analitiko – Big Bang Svet

KOLUMMNE

Božidar Novak: Pogrebni marketing

Rok Hrastnik: Konec gurujev

Marjan Novak: Novi družbeni red – gratis


Aljoša Bagola: Brade in balade

MMEDIJI

Penetracija tiska v Sloveniji in Veliki Britaniji

Bye, bye Žurnal


Nekateri tiskani mediji rastejo

MMOJSTRI

James Whatley: Stripi, tehnologija in filmi – strasti, ki navdihujejo

Ignacio Oreamuno: Obvladovanje obrtniških veščin je prihodnost oglaševanja

DIGITALNO

Domorodno oglaševanje – kaj je to?

Pregled spletnih sezonskih trendov

Simobil vs. Telekom, test


Telekom Slovenije z Deezerjem

KOMUNIKACIJSKI TRENDI

Stalne nadgradnje tudi v analognem svetu

Več in boljše za manj denarja

ZNAMMKE

Kanski levi:
 Ko se spomniš, zakaj si v tej industriji