• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Marketinški direktor leta je Luka Grilc

Naziv marketinški direktor leta, ki ga od leta 2007 podeljuje Društvo za marketing Slovenije (DMS), je strokovna marketinška javnost podelila Luki Grilcu, direktorju blagovne znamke in produktov v Elanu.

Luka Grilc. (Foto: arhiv DMS)

Za naziv marketinškega direktorja leta sta se tokrat potegovala le dva kandidata – poleg Grilca še Matija Torlak, komercialni direktor v Big Bangu.

In s čim je Grilc navdušil strokovno marketinško javnost? Kot pravijo pri DMS, predvsem s svojim edinstvenim pristopom k inovacijam in usmerjenostjo. Podjetju Elan se je pridružil leta 2000 in je od takrat ves čas vpet med kupci in tehniko, med njihovimi željami in realnostjo. Inovativna marketinška strategija, ki jo vodi, je podjetju v zadnjih treh letih poleg rasti prinesla mnoge nagrade in priznanja, med drugim zlata priznanja Gospodarske zbornice Slovenije inovatorjem smuči Amphibio, nagrado za spletno stran Amphibio, srebrnega delfina na festivalu v Cannesu za film Amphibio, poleg tega pa tudi nagrado za akcijo leta po izboru Marketing magazina za Elan Ustvarjalnico