• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Ikea je komunikacijsko akcijo v Rusiji ustvarila s pomočjo otrok

Starši vedo, da so njihovi otroci vedno polni idej, prav tako pa se zavedajo, da otroci lahko svoje talente v največji meri razvijajo doma. Kljub temu pa manj kot tretjina ruskih odraslih vpraša svoje otroke za mnenje pri sprejemanju odločitev o opremljanju doma. To je bilo izhodišče, iz katerega je izhajala Ikea v Rusiji in v središče nove komunikacijske akcije postavila otroke ter jim dopustila, da v Ikeinih prostorih ustvarijo, kar si želijo.

Da bi dokazala, kako pomembno je prisluhniti idejam in mnenju otrok, je proizvajalec pohištva Ikea s pomočjo ruske oglaševalske agencije Instinct, ki je del BBDO Group Russia, zasnoval leto dni trajajočo oglaševalsko akcijo »Ustvarjajte, kar si želite«. Akcija se je začela z velikim dogodkom za otroke v moskovskem parku Muzeon, s katerim so obeležili izid novega Ikeinega kaaloga in obenem omogočili otrokom, da sprostijo svojo kreativno žilico. Nato so posneli televizijske spote in ustvarili veleplakate, ki so jih narisali, oblikovali, posneli in tudi odigrali otroci. Pri ustvarjanju oglaševalske akcije je sodelovalo kar 10 tisoč otrok.

Rezultati akcije so bili zelo spodbudni, saj je, kot so sporočili iz agencije Instinct, spremljajočo spletno stran obiskalo več kot 800 tisoč ljudi in na njej preživelo v povprečju štiri minute, več kot pol milijona ljudi si je ogledalo oglas na YouTubu, o akciji pa so poročali vsi večji mediji v Rusiji. In to še ni vse – Ikeina prodaja v Rusiji se je povečala kar za 23 odstotkov.