• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Znani so finalisti Diggitove start-up ideje

V okviru slovenske konference o digitalnih komunikacijah Diggit se bo predstavilo šest finalistov, ki so prišli v ožji izbor tekmovanja za najboljšo start-upovsko idejo leta 2014. V četrtek, 5. junija, se bodo obiskovalcem konference tako predstavili snovalci spletne zbirke FunSlovenia, spletnega portala Beeyond, spletnega iskalnika Datafy.it, portala Doctrina, digitalne rešitve Smart Profiler in spletnega iskalnika Nizkocenovci.

Finalisti izbora za Diggitovo start-up idejo leta 2013. (Foto: Bojan Šverko)

Vsak izmed šestih finalistov, ki jih je med štirinajstimi prijavljenimi izbrala žirija, v kateri so Simon Belak (Hekovnik), Božidar Novak (Skladovnica kreativne industrije), Aleš Smokvina (Telekom Slovenije) in David Božič (RSG Kapital), bo imel v osrednjem programu konference Diggit na voljo le pet minut časa, da žirante in publiko v živo prepriča, zakaj je njegova ideja najboljša in tudi poslovno zanimiva. Zmagovalec bo postal le eden od njih, za nagrado pa bo prejel naziv »DIGGIT start-up ideja 2014«, enomesečni coaching Hekovnika v vrednosti 1.500 evrov in druge praktične nagrade organizatorjev.

In katerih šest idej je do zdaj najbolj navdušilo žirijo?

FunSlovenia je spletna zbirka edinstvenih in raznolikih doživetij iz vse Slovenije, kot je na primer ogled medvedov v naravi, trgatev ali zorbing na edini progi v Evropi z ovinkom. Učinkovito razvrščanje bo uporabnikom omogočilo, da najdejo, kar si želijo, glede na čas, ki ga imajo. Možnost rezervacije prevoza jim bo olajšala logistično zahtevno potovanje po Sloveniji.

Beeyond je spletni portal, kjer sta shranjena zgodovina in znanje generacij pred nami ter predstavlja alternativo klasičnemu obiskovanju pokopališč. Na spletni strani bi obiskovalec lahko ustvaril profil sorodnika, znanca ali prijatelja, kjer bi lahko objavljali njegove slike, dosežke, videoposnetke, življenjepis, mu poklanjali cvetje, prižigali virtualne svečke in izrekali sožalja ter lepe misli.

Naslednji finalist je Datafy.it, spletni iskalnik poslovnih stikov, ki te najde hitro in poceni, glede na panogo ter položaj osebe v podjetju in državi. Lahko bi mu rekli tudi Google za poslovne stike, pravijo njegovi ustvarjalci.

Portal Doctrina.si je namenjen izobraževanju zaposlenih v lekarnah o izdelkih, ki jih s spletnim seminarjem predstavijo proizvajalci (farmacevtska podjetja). Farmacevtska podjetja na ta način v enem tednu dosežejo tako veliko pokritost, kot bi jo s tradicionalnim načinom v treh mesecih. To pomeni hitreje in veliko ugodneje, poleg tega pa dosežejo vse zaposlene in ne samo vodij, kot jim to uspe pri osebnih obiskih, ter s točno takšno vsebino, kot si jo sami želijo posredovati (brez posrednikov).

Smart Profiler omogoča sistematično in temeljito razumevanje strank za odkrivanje neizkoriščenega potenciala med obstoječimi strankami oz. kupci. Rešuje problem vsebinsko neuporabnih baz kupcev, ki ne omogočajo prepoznavanja potencialne vrednosti kupca in ciljanja pravih kupcev. Cilj rešitve je uporabnikom omogočiti rast na bazi obstoječih kupcev, kar je ključno v obdobju, ko novi kupci ne prispevajo več k rasti.

Zadnji finalist je spletni iskalnik Nizkocenovci.si, ki agregira vse nizkocenovne lete. Od obstoječih iskalnikov se razlikuje v tem, da je osredotočen le na segment cenovno najbolj ozaveščenih popotnikov in na nizkocenovne lete ter tako nudi unikatno, izboljšano uporabniško izkušnjo.