• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Unilever predstavil globalno platformo za marketinške start-upe

Britansko-nizozemska multinacionalka Unilever je začela z novim programom, t. i. Unilever Foundry, katerega namen je nuditi mentorstvo in vlagati v start-upe, ki se ukvarjajo z digitalnim marketingom. Unilever bo start-upom omogočil dostop do svojih blagovnih znamk, v zameno pa si želi dostop do novih tehnologij in trendov.

Foto: dreamstime

V program Unilever Foundry se lahko vključijo marketinški start-upi, ki se ukvarjajo z različnimi področji, kot so digitalni in mobilni marketing, marketing v družbenih omrežjih in vsebinski marketing. V okviru programa bodo Unileverjeve blagovne znamke razpisovale natečaje, na katere se bodo start-upi lahko prijavili, pri čemer jim bodo pri Unileverju nudili mentorstvo, saj želijo svoje marketinške izkušnje in veščine deliti s start-upovsko skupnostjo, kot poroča Marketing Week.

Po drugi strani si Unilever od sodelovanja obeta čim prejšnji dostop do novih marketinških rešitev in inovacij, ki bi lahko spremenile prihodnost marketinga, kot sta jo Facebook in Google v zadnjih desetih letih. Kot je za Marketing Week povedal Marc Mathieu, višji podpredsednik za globalni marketing pri Unileverju, je trajalo kar nekaj časa, da so pri Unileverju prepoznali vpliv novih tehnologij, zdaj pa hočejo zagotoviti, da bodo sami narekovali trende in jim ne le sledili.

Program Unilever Foundry so zasnovali v sodelovanju z oglaševalsko agencijo R/GA London.

Vir: Marketing Week