• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Najboljša evropska digitalna agencija je Forsman & Bodenfors

Evropski urad za interaktivno oglaševanje (IAB Europe) je v okviru kongresa Interact, ki se je včeraj končal v Parizu, prvič podelil nagrade najboljšim digitalnim in medijskim agencijam v Evropi. Pri izboru najboljših so upoštevali število nagrad, ki so jih agencije prejele na različnih evropskih in nacionalnih tekmovanjih v 28 evropskih državah.

Švedska agencija Forsman & Bodenfors v zadnjem letu pobira različne nagrade kot za stavo, predvsem po zaslugi serije oglasov z vratolomnimi podvigi za Volvove tovornjake, med katerimi je tudi slavna Van Dammova špaga.

Za evropsko digitalno agencijo leta so razglasili švedsko agencijo Forsman & Bodenfors, medijski agenciji leta pa sta postali francoska agencija Buzzman in britanska PHD London, pri čemer je prva dobila nagrado v kategoriji oglaševanja, druga pa v kategoriji medijev. Nagrada za najboljšo evropsko digitalno državo je šla v Francijo, nagrada za najboljšo evropsko medijsko državo pa v Veliko Britanijo.

Najboljša evropska digitalna akcija je »Perrierov skrivnostni kraj« (»Perrier Secret Place«), delo francoske agencije Ogilvy, najboljša evropska medijska akcija pa »Zadnji košček Milke« (»Milka Last Square«), ki so jo ustvarili v francoski agenciji Buzzman.