• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Kakšen je občutek, ko naredite požirek kokakole?

Proizvajalec brezalkoholnih pijač Coca-Cola z novim tv-oglasom »To je ahh« nagovarja svoje mlade privržence, saj je v celoti sestavljen iz kratkih posnetkov, ki so jih ustvarili najstniki.

Pred nekaj mesecev so pri Coca-Coli povabili ameriške najstnike, naj jim pošljejo kratke posnetke, na katerih naj prikažejo, kakšen je občutek, ko naredijo požirek kokakole. Pridobili so okrog 400 posnetkov in jih med njimi izbrali 40, ki so jih potem uporabili v tv-oglasu. Tako je v sodelovanju z ameriško agencijo Wieden + Kennedy nastal spot »To je aah« (»This is aah«), pri čemer »aah« pomeni »neopisljiv občutek, ko naredite požirek kokakole«.

Oglas je del širše Coca-Coline oglaševalske akcije, s katero cilja na najstnike. Za prvo predvajanje oglasa so tako izbrali termin med zadnjo oddajo resničnostnega šova Ameriški idol.

Vir: AdWeek