• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Ryanair kljub padcu dobička potrojil marketinški proračun

Irski nizkocenovni letalski prevoznik Ryanair bo marketinškim aktivnostim letos namenil 35 milijonov evrov, kar je trikrat več kot lani, čeprav se je prvič v zadnjih petih letih njegov dobiček zmanjšal.

Ryanairov čisti dobiček je v obdobju od lanskega do letošnjega marca znašal 523 milijonov evrov, kar je za 46 milijonov evrov manj kot v enakem predhodnem obdobju. Michael O'Leary, direktor Ryanaira, padec dobička pripisuje znižanju cen letalskih vozovnic in višjim stroškom goriva.

V začetku letošnjega leta je O'Leary napovedal prenovljen pristop k marketingu in upravljanju odnosov s strankami, ki med drugim vključuje novo spletno stran in pobude, kot je brezplačen drugi kos ročne prtljage na letalu. Včeraj pa je razkril, da se bodo nedavno začete oglaševalske akcije nadaljevale vse letošnje leto, pri čemer se bo Ryanairov proračun za marketing in oglaševanje povzpel z lanskih 10 milijonov evrov na letošnjih 35 milijonov. Letalska družba je prejšnji mesec predstavila tudi prvi televizijski oglas v svoji skoraj 30-letni zgodovini.

»V prihajajočem letu bomo še naprej vlagali v spletne in digitalne izboljšave. Do sredine poletja bomo tako predstavili vodilno mobilno aplikacijo v naši panogi, prilagojeno pametnim telefonom in tabličnim računalnikom, izboljšali pa bomo tudi aktivnosti na področju digitalnega marketinga in upravljanja odnosov s strankami v korist vseh naših strank,« pravi O'Leary.

Po njegovih pričakovanjih se bo število Ryanairovih potnikov v naslednjih 12 mesecih povečalo še za 4 odstotke na več kot 84,6 milijona, dobiček pa naj bi se povečal za 20 odstotkov, k čemur naj bi pripomogla poletna sezona.

 

Vir: The Drum