• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Objavljen vzporedni program konference Diggit

Po objavi celotnega programa konference o digitalnih komunikacijah Diggit, ki bo 4. in 5. junija v ljubljanskem LGL, sta njena organizatorja Marketing magazin in TSmedia zdaj najavila tudi vzporedni program s tremi predavanji in eno delavnico.

Udeleženci vzporednega programa na lanski konferenci Diggit. (Foto: Bojan Šverko)

Direktor podjetja IDentiks Jure Triller in direktor podjetja Netica Igor Smirnov bosta predstavila celovito rešitev vzpostavitve programa zvestobe, ki omogoča poznavanje in razumevanje strank.  Živa Čižman, vodja ključnih kupcev za jadransko regijo pri Googlu, bo pokazala, kako se lahko z oglaševanjem na YouTubu zgradi sodobno blagovno znamko in očara potrošnike. Simon Meglič, direktor podjetja ePrvak, se bo posvetil načinom izboljšanja komunikacije preko e-pošte in udeležencem razkril, kako s pomočjo marketinga preko e-pošte prodati več. Kristjan Pečanac, svetovalec pri Hekovniku, pa bo na delavnici prikazal, kako se lotiti segmentacije strank od spodaj navzgor (»bottom-up«) in kako prehajati med različnimi modeli oziroma pogledi na trg. Več informacij o programu je na spletni strani Diggita.