• Facebook
  • Twitter
  • RSS

PayPal s prvo globalno oglaševalsko akcijo v svoji zgodovini

PayPal, ena izmed vodilnih družb za plačilne storitve na svetu, se v svoji prvi globalni oglaševalski akciji, ki spremlja tudi prenovo celostne grafične podobe, posveča razmišljanju ljudi o njihovem denarju in njegovi porabi.

Oglaševalsko akcijo z naslovom »Za večjo ekonomsko moč ljudi« (»Powering the People Economy«) so razvili v agenciji Havas Worldwide, pri čemer bodo uporabili vse razpoložljive komunikacijske kanale. Televizijske oglase bodo najprej predvajali v Nemčiji, Veliki Britaniji, Avstraliji in ZDA.

»PayPal ima priložnost in odgovornost omogočiti ljudem, da prevzamejo nadzor nad svojim denarjem in ga poljubno uporabljajo, pri čemer jim nudi brezhibno uporabniško izkušnjo,« je ob predstavitvi akcije dejal predsednik uprave PayPala David Marcus. Oglasi tako prikazujejo, kaj od PayPala pričakujejo in zahtevajo njihove stranke – varno, preprosto in priročno plačevanje, s katerim se ni treba ukvarjati in ki jih približa tistemu, kar želijo. Christina Smedley, podpredsednica PayPala za globalno znamčenje, k temu dodaja, da je bistvo akcije v tem, da so na prvem mestu ljudje in ne institucije.

»Naš cilj je bil, da znamki, ki počne neverjetne stvari za navadne ljudi, damo sodoben, človeški in ljudski glas. Namesto da bi opisovali samo prednosti, smo se osredotočili na perspektivo tega, kar PayPal dela za celotno človeštvo – kako izziva in spreminja status quo. Oglaševalska akcija je naravni podaljšek tega razmišljanja,« pa pravi Matt Weiss, izvršni direktor za globalno trženje pri agenciji Havas Worldwide.

Nova celostna grafična podoba s posodobljenim logotipom PayPala, ki so ga oblikovali v ameriškem oblikovalskem studiu Fuseproject, v ospredje postavlja mobilne storitve. »Nova identiteta je posodobljena in bolj vizualno kompaktna, z uporabniki pa se povezuje na prijateljski in eleganten način. Štirje ključni elementi dosegajo novo stopnjo dinamičnosti in učinka, s katerim se bo PayPal bolje povezal z uporabniki po vsem svetu in na različnih napravah: močnejši izpis besede PayPal v prilagojeni pisavi Futura, novi monogram PayPalovih dvojnih P-jev, več živahnih barv in grafika pod dinamičnim kotom. Izpis besede Paypal in monogram skupaj sestavljata PayPalov novi podpis,« so oblikovno zasnovo logotipa pojasnili v studiu Fuseproject. Gre za prvo prenovo PayPalove identitete po letu 2007.