• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Vedno več spletnih strani blagovnih znamk optimiziranih za mobilne naprave

Več kot polovica spletnih strani vodilnih blagovnih znamk v Evropi je že optimizirana za mobilne naprave, pri čemer prednjačita avtomobilska in trgovska panoga, kaže nova raziskava Urada za interaktivno oglaševanje (IAB), izvedena v petih evropskih državah (Italiji, Španiji, Nemčiji, Franciji in Veliki Britaniji).

Foto: dreamstime

V Veliki Britaniji je ta številka še večja, saj je za mobilnike optimiziranih kar 64 odstotkov spletnih strani vodilnih stotih oglaševalcev, kar je za šest odstotnih točk več kot pred pol leta. Po besedah Alexa Kozloffa, vodje mobilnega področja pri IAB, gre mobilnemu sektorju vedno bolje, pri čemer prednjačita avtomobilska in trgovska panoga. V britanski avtomobilski panogi je tako kar 100 odstotkov spletnih strani optimiziranih za mobilnike, medtem ko povprečje za Evropo znaša 85 odstotkov. V panogi izdelkov široke potrošnje je slika nekoliko drugačna: pri optimizaciji spletnih strani za mobilnike vodi Nemčija (55 odstotkov spletnih strani), sledijo Francija (44 odstotkov) in Španija (41 odstotkov).

Povečuje se tudi število spletnih strani z odzivnim oblikovanjem – v Veliki Britaniji je imelo takšne strani 24 odstotkov od vodilnih stotih oglaševalcev, v Španiji 15 odstotkov, v Franciji in Italiji 13 odstotkov ter le 7 odstotkov v Nemčiji.

Vir: The Drum