• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Tema drugega razpisa Plaktivat je »Bodi gasilec«

Podjetje TAM-TAM je v sodelovanju z Gasilsko zvezo Slovenije objavilo razpis za Plaktivat, ki letos poteka že drugič. Prvi natečaj Plaktivat na temo bega možganov je na letošnjem Slovenskem oglaševalskem festivalu (SOF) prejel veliko nagrado žirije za plakate Prešeren, Cankar in Kosovel, delo agencije Publicis.

Foto: dreamstime

Drugi razpis Plaktivat z naslovom »Bodi gasilec« je namenjen rekrutaciji novih gasilcev. »Prostovoljno gasilstvo v Sloveniji je evropski in svetovni fenomen. Obstaja že 145 let in v 1.300 gasilskih društvih združuje preko 150.000 članov. V letošnji zimi so prostovoljni gasilci odigrali ključno vlogo v katastrofalnem žledolomu, s svojo vpetostjo v lokalne skupnosti pa dnevno skrbijo za odpravljanje in preprečevanje nesreč. Prav zadnji dogodki so nas spodbudili, da smo se pri izboru teme za drugi natečaj Plaktivat obrnili na Gasilsko zvezo Slovenije,« pojasnjuje Tomaž Drozg, direktor podjetja TAM-TAM in glavni pobudnik natečaja Plaktivat. Zaradi upadanja števila novih prostovoljnih gasilcev so se odločili, da vse zainteresirane oblikovalce in kreativce pozovejo, da podajo sveže ideje in predloge na temo »Bodi gasilec«.

Razpis, na katerega se lahko prijavite na spletni strani podjetja TAM-TAM, je odprt do 15. maja. Prijavljene kreativne rešitve bo presojala strokovna komisija, v kateri so Blaž Vuk, Miha Grobler, Mitja Petrovič, Janko Cerkvenik, Ranko Novak, Tomato Košir in Tomaž Drozg, svojo izbiro pa bodo sporočili do konca maja. Zmagovalec Plaktivata bo izpostavljen na 500 plakatnih mestih TAM-TAM po vsej Sloveniji.