• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Spletni nakupi najpogosteje preko Facebooka

Raziskava strokovnjakov za spletno trgovino Shopify kaže, da potrošniki za opravljanje spletnih nakupov med družbenimi omrežji najpogosteje uporabijo Facebook.

Po podatkih Shopify iz tretje četrtine leta 2013 med družbenimi omrežji potrošniki največ spletnih nakupov opravijo preko družbenega omrežja Facebook, in sicer kar dve tretjini uporabnikov in opravilo kar 85 odstotkov vseh nakupov, kar je za 129 odstotkov več kot v enakem obdobju leta poprej.

Facebook pa ne zaseda prvega mesta, ko je govora o povprečni višini nakupa. Tukaj prvo mesto zaseda Polyvore, s povprečnim nakupom v vrednosti 66,75 ameriških dolarjev (nekaj več kot 48 evrov) , na drugem mestu je Instagram s 65 dolarji (dobrih 47 evrov) na nakup, na tretjem mestu je Pinterest s povprečnim nakupom v vrednosti 58,95 dolarjev (nekaj manj kot 43 evrov). Facebook je z 55 dolarji (40 evri) na četrtem mestu, potrošniki pa na ta način najpogosteje trošijo za fotografske storitve, šport in rekreacijo ter potrebščine za hišne ljubljenčke.