• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Izšel je novi MM

»Google je še vedno najstnik. Še vedno goji start-up mentaliteto in to ne glede na dejstvo, da je ogromno podjetje, eno največjih na borzi. Google skuša najti rešitve za uporabnika. Malo za šalo in malo za res morajo naše storitve najprej skozi poseben test, ki se mu reče test zobne ščetke. Storitve morajo biti uporabljene vsaj dvakrat dnevno, obenem pa morajo bistveno oz. pomembno izboljšati potrošnikovo življenje,« o »svojem« podjetju pravi Darko Dujič, ki je pri Googlu odgovoren za razvoj poslovanja v jadranski regiji. Kot je povedal v osrednjem intervjuju za novi MM, mu je v veliko veselje delati za takšno blagovno znamko, še posebej zato, ker Google ni sledilec, temveč tisti, ki narekuje trende.

Dejstvo je, da Google močno spreminja komunikacijsko panogo, saj lahko številni oglaševalci zdaj pridejo neposredno do kupcev brez pomoči agencij in medijev, zaradi česar panoga dobiva manj denarja in izgublja delovna mesta. Darko Dujič spremenjeno stanje v panogi komentira takole: »Če govorimo o oglaševalski industriji in o agencijah, nikoli ne smemo zanemariti dimenzije razvoja. To vedno poudarjam. Razvoj se dogaja izredno hitro. S podobnimi zadevami se ukvarjajo v telekomunikacijski industriji, na primer na področju infrastrukture spleta in številnih drugih industrijah. Prihaja do novega tipa agencij. Denar se ne umika iz industrije, ostaja v njej, vendar je zdaj drugače razdeljen. Prilagojeno novim in drugačnim poslovnim modelom, drugačnemu realiziranju prihodkov in hitrim spremembam, znotraj katerih je treba razmišljati. Za agencije in oglaševalsko industrijo je pomembno razumeti, kaj je zdaj znanje, ki ga prodajaš. Ključno vprašanje je, ali boš poskušal ohraniti status quo ali pa boš sledil spremembam na trgu, sprejel spremembo, se sam izobrazil, da boš lahko postal strokovnjak, svetovalec, strateg tudi v času sprememb oglaševalskega okolja.«

V 394. številki Marketing magazina si med drugim lahko preberete še:

KOLUMMNE

Božidar Novak: Smrt, marketing in seks

Rok Hrastnik: Vrednote

Marjan Novak: Rudarjenje po medijih


Aljoša Bagola: Telovizija

MMARKETING

Feminizacija medijsko-oglaševalskega posla v Sloveniji

Izzivi slovenskih produkcijskih hiš

65 let Mercatorja

Krivoverni potrošniki, ki jim nič več ni sveto

FESTIVALSKI TURIZEMM

Pred in na 23. Sofu


Websi letos tudi izobraževalen

Odprtokodni sistemi

03. Diggit z nagradami

DIGITALNO

YouTube zdaj tudi slovenski

WhatsApp – igračka za 19 milijard dolarjev

Netflix – ve, kaj želite gledati

Snapchat je rekel ne

Mobilne aplikacije za dodatno vrednost


Mobilno plačevanje brez strahu