• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Nova kategorija na tekmovanju za nagrade konference Diggit

Marketing magazin in TSmedia, organizatorja tretje slovenske konference o digitalnih komunikacijah Diggit, ki bo 4. in 5. junija 2014 na Odru pod zvezdami v ljubljanskem LGL, sta najavila novo kategorijo zlatih nagrad Diggita, in sicer kategorijo izdelkov in storitev za otroke.

Svoje digitalne rešitve, ki na inovativen in kreativen način izkoriščajo prednosti digitalnega okolja, lahko podjetja in agencije zdaj prijavijo tudi v kategorijo izdelkov in storitev za otroke. Katero koli digitalno delo pa lahko prijavijo tudi v preostalih  petnajst tekmovalnih kategorij Diggita, in sicer avtomobilska industrija, B2B, drogerija, farmacija, finančne storitve, hrana in pijača, IT in telekomunikacije, izdelki za dom, javni sektor, mediji in zabava, moda, neprofitne organizacije, prodaja, storitve in turizem.

Strateški pristop, kreativnost, inovativnost, implementacijo in učinkovitost prijavljenih del bo ocenjevala žirija pod vodstvom Matevža Klanjška, soustanovitelja in vodje produktnega razvoja v podjetju Celtra.

Prijave del na tekmovanje za nagrade Diggit so možne do 28. aprila 2014, do 7. aprila 2014 pa lahko prijavitelji izkoristijo ugodnosti zgodnje prijave.