• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Metrika GRP zdaj na voljo tudi za načrtovanje spletnih akcij

Podjetje iGRP adv je na slovenskem oglaševalskem trgu predstavilo možnost načrtovanja spletnih akcij z uporabo metrike iGRP. Kot pravijo, bi vpeljava metrike GRP tudi na splet (ta je sicer znana predvsem televizijskim oglaševalcem) lahko vplivala na rast oglaševalskih vložkov zlasti panoge izdelkov široke potrošnje, ki stavi na akcije znamčenja. Pobudo podjetja iGRP adv je podprl tudi Svet pristopnikov k projektu Merjenje obiskanosti spletnih strani (MOSS), ki poteka pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice (SOZ).

Foto: dreamstime

Kot pojasnjuje Gregor Gorenc, direktor podjetja iGRP adv, trenutno dostopna orodja na slovenskem spletnem trgu ne omogočajo vrednotenja medijev po kriteriju iGRP, zato so se odločili razviti lastno analitično aplikacijo, s pomočjo katere svetujejo naročnikom, ki želijo investirati v spletno oglaševanju. Po njegovih besedah je večina večjih slovenskih spletnih medijev že privolila v sodelovanje, kar pomeni, da lahko oglaševalcem poleg podatkov o efektivnem dosegu za posamezni spletni medij ponudijo tudi informacijo o prekrivanju spletnih uporabnikov med mediji in izračun končnega skupnega dosega.

»Danes se večina oglasnega prostora v Sloveniji prodaja po ceni na prikaz (CPM) ali ceni na klik (CPC). Pri prvem primeru oglaševalec plača vsak prikaz, pri drugem pa plača vsakič, ko spletni potrošnik klikne na oglas. V obeh primerih so oglaševalci postavljeni pred izziv, saj ne vedo natančno, koliko spletnih uporabnikov bo njihov oglas dejansko dosegel in kolikokrat bo posamezni potrošnik izpostavljen oglasu. Slednje oglaševalcem onemogoča razumeti, kako učinkovit je pravzaprav zakup spletnega oglasnega prostora,« pripoveduje Gorenc.

Zoran Savin, predsednik Izvršnega odbora Sveta pristopnikov MOSS, pravi, da so se pristopniki k MOSS odločili za enoletno poskusno sodelovanje s projektom iGRP z namenom ponuditi priložnost drugačnim oblikam zakupa spletnega prostora. »Cilj MOSS je trgu ponuditi primerljive podatke, ki bodo oglaševalcem olajšale vlaganja v oglaševanje na spletu. Zato z veseljem podpremo nove sistematične pristope, ki lahko vodijo k takemu cilju,« je povedal Savin.

Podjetje iGRP adv bo vsem slovenskim spletnim medijem, ki so privolili v sodelovanje in so hkrati tudi vključeni v projekt MOSS, zagotovilo dostop do spletnega vmesnika iGRP, kjer so založniku na voljo podatki lastne spletne strani. Na ta način bo spletni medij, poleg standardnih pristopov k prodaji oglasnega prostora, lahko analiziral, ovrednotil in prodajal svoj inventar tudi po modelu iGRP. »Glede na izredno pozitivne odzive medijev in oglaševalcev verjamemo, da bo model v kratkem času prinesel to, kar pričakujemo vsi: več denarja na internet,« je še dodal Gorenc.