• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Kdo bodo spletni prvaki leta 2014?

Revija Marketing magazin in svetovalno-analitična družba E-laborat bosta letos že tretje leto zapored v okviru projekta WEBSI – Spletni prvaki predstavili in nagradili presežke na področju digitalnega komuniciranja. Poleg tekmovalnega dela z osemnajstimi nagradami v različnih kategorijah projekt zajema tudi tiskano izdajo Dosjeja slovenskega digitalnega komuniciranja – WEBSI 2014, poleg tega pa bo letos prvič organiziran tudi simpozij o digitalnih komunikacijah.

Foto: FreeDigitalPhotos.net

Na spletni strani WEBSI lahko že prijavite svoja dela, ki se bodo potegovala za letošnje nagrade WEBSI – Spletni prvaki. Vsi prijavitelji bodo prejeli tudi individualno poročilo z ocenami in komentarji članov žirij, njihova dela in avtorji bodo predstavljeni v tiskanem dosjeju, poleg tega pa se bodo lahko brezplačno udeležili zaključnega simpozija o digitalnih komunikacijah. Ta bo namenjen predstavitvi dobrih slovenskih digitalnih praks, vodenim razpravam, druženju in mreženju, končal pa se bo s podelitvijo nagrad tokratnim spletnim prvakom.

Prijavljeni projekti se bodo letos lahko prvič potegovali tudi za naziv naj digitalne kampanje 2014. V tej kategoriji bo žirija pod vodstvom Nika Kušarja, vodje tržnega komuniciranja v Telekomu Slovenije, ocenjevala celostne digitalne komunikacijske akcije. Kot je ob tem povedal direktor projekta WEBSI Matija Škof, je bilo kategorijo celostnih digitalnih projektov enostavno treba uvesti, saj jih je v Sloveniji vedno več in nekateri navdušujejo. »Gre za projekte, ki se premišljeno in načrtovano odvijajo na različnih digitalnih platformah in s pomočjo različnih digitalnih orodij; v manjši meri so lahko podprti tudi z »offline« aktivnostmi. Že posamezni gradniki teh celostnih akcij so dobri, kot celote pa dosežejo sinergične učinke, ko 1 + 1 ni samo 2, ampak mnogo več.  Take projekte je treba predstaviti javnosti in nagraditi,« je pojasnil Škof.