• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Največjo stopnjo klikov imajo spletni oglasi v Rusiji

Rusija, Romunija in Češka republika se ponašajo z največjim številom klikov na oglase, kaže analiza oglaševalskih akcij, ki jo je izvedla mednarodna tehnološka agencija RTB House, specializirana za razvoj orodij za spletni medijski zakup. Kot ugotavlja, večji oglaševalski formati dosegajo večje stopnje klikov.

Foto: FreeDigitalPhotos.net

Največjo stopnjo klikov na oglas (CTR) je agencija RTB House zabeležila v Rusiji, in sicer 0,44-odstotno. Na spletne pasice pogosto klikajo tudi uporabniki iz Romunije (CTR tu znaša 0,42 odstotka), Češke republike (0,40 odstotka), Turčije (0,38 odstotka) in Ukrajine (0,37 odstotka).

»Ugotovili smo, da oglasi, umeščeni s pomočjo avkcijskega sistema nakupa spletnih oglasov v realnem času (RTB), dosegajo občutno višjo stopnjo klikov v primerjavi s prikaznimi oglasi na splošno,« je povedal Maciek Mikolajczak iz podjetja RTB House. Kot ponazarja, njihovi rezultati kažejo, da je povprečna stopnja klikov pri standardnih rešitvah v Romuniji le 0,21-odstotna (pri RTB 0,42-odstotna), v Češki republiki pa 0,14-odstotna (oziroma 0,4-odstotna pri RTB).

Po njegovih besedah je ključ do boljših rezultatov oglasov, ki se jih umešča s sistemom RTB, personalizacija prikazane vsebine. »Omenjeni rezultati dokazujejo, da je večja možnost, da bo uporabnik kliknil na oglas, ki je prikrojen njegovim željam, čemur bo sledil tudi nakup oglaševanega izdelka,« dodaja Mikolajczak.

Analiza RTB House je izluščila tudi najučinkovitejše oglaševalske formate. Na prvem mestu je spletna pasica velikost  300x600 (CTR 1,3 odstotka), ki ji sledijo pasice velikosti 300x300 (CTR 1,03 odstotka), 750x200 (0,79 odstotka) in 240x400 (0,72 odstotka).

Vir: M&M Global