• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Luksuzne blagovne znamke imajo razlog za optimizem

Večina upravljavcev luksuznih blagovnih znamk izraža optimizem nad trenutnim stanjem v panogi luksuznih dobrin, saj pričakujejo povečanje prihodkov na račun najbogatejših kupcev oz. posameznikov s t. i. izjemno visoko neto vrednostjo.

Foto: dreamstime

Kot kaže poročilo o stanju na trgu luksuza raziskovalne hiše Wealth-X, kar 80 odstotkov upravljavcev luksuznih blagovnih znamk pričakuje povečanje prihodkov v naslednjem trimesečju, od tega jih približno tretjina meni, da bo povečanje prihodkov več kot 10-odstotno. 77 odstotkov vprašanih direktorjev luksuznih podjetij pravi, da so zaznali večje povpraševanje najbogatejših strank, 64 odstotkov pa jih verjame, da bodo ti kupci tudi več nakupovali. Po njihovem mnenju bodo največjo rast prihodkov dosegli v Aziji in Severni Ameriki. Dve tretjini vprašanih pričakuje, da bo Azija največ prispevala k četrtletni rasti prihodkov v hotelirskem sektorju.

Večina vprašanih upravljavcev luksuznih znamk (71 odstotkov) upa na širitev na nove trge, podoben delež (76 odstotkov) pa jih trdi, da je med njihovimi strankami večina domačih in ne turistov.

In kako te znamke dosežejo svojo ciljno javnost? Tri četrtine vprašanih pravi, da jih dosežejo s pomočjo dogodkov, polovica pa jih navaja, da je več kot 50 odstotkov njihovega celotnega marketinškega proračuna namenjenega ravno marketingu, usmerjenemu na najbogatejše stranke.

Vir: Warc