• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Natečaj za izbor projektnih idej za izgradnjo blagovne/storitvene znamke

Javna agencija SPIRIT Slovenija je v sodelovanju z Ministrstvom za gospodarski razvoj in tehnologijo objavila javni natečaj za izbor projektnih idej potencialnih podjetnikov in delujočih podjetij za izgradnjo blagovne/storitvene znamke.

Foto: FreeDigitalPhotos.net

Izbranih bo 60 najbolj perspektivnih projektnih idej, najboljše tri bodo tudi denarno nagrajene. Avtorji bodo lahko tudi brezplačno sodelovali na promocijsko-izobraževalnem dogodku o pomenu gradnje blagovne znamke za podjetnike v okviru 23. Slovenskega oglaševalskega festivala, ki ga SPIRIT Slovenija organizira 26. marca v Portorožu skupaj s Slovensko oglaševalsko zbornico in Gea College.

Kot so sporočili iz agencije SPIRIT Slovenija, je cilj javnega natečaja pridobiti perspektivne projektne ideje načrtovanja in ustvarjanja blagovne/storitvene znamke iz vrst potencialnih podjetnikov in delujočih podjetij. Kaj vse mora vsebovati opis projektne ideje, si lahko preberete v tem dokumentu.

Rok za prijavo projektne ideje je petek, 14. marec 2014, do 12. ure.