• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Letošnji Diggit uvaja nagrade za digitalne rešitve

V okviru tretje slovenske konference o digitalnih komunikacijah Diggit v organizaciji Marketing magazina in TSmedie bodo letos prvič podeljene nagrade za digitalne rešitve, ki na inovativen in kreativen način izkoriščajo prednosti digitalnega okolja. Rok za prijave del v eno ali več izmed skupno petnajstih kategorij je 28. april 2014.

Za nagrade Diggita se lahko potegujejo katera koli digitalna dela slovenskih agencij in podjetij, od oglasov, mobilnih aplikacij, profilov in strani na družbenih omrežjih do digitalnih oglaševalskih kampanj in strategij, ki so nastala (in še bodo) med 28. aprilom 2013 in 28. aprilom 2014. Prijavijo jih lahko v eno ali več izmed petnajstih kategorij (avtomobilska industrija, B2B, drogerija, farmacija, finančne storitve, hrana in pijača, IT in telekomunikacije, izdelki za dom, javni sektor, mediji in zabava, moda, neprofitne organizacije), pri čemer bo najboljšim pripadla zlata nagrada. Desetčlanska žirija bo izmed vseh prijavljenih del izbrala štiri najbolj navdušujoče (v skupinah digitalna inovacija, digitalna strategija, digitalno oglaševanje in družbeni mediji), ki bodo prejela veliko nagrado Diggita.

Diggit, ki bo 4. in 5. junija v Ljubljani, že sprejema tudi prijave za osebno udeležbo